Onsdag.

Nu är jag äntligen frisk, eller frisk o frisk. Så frisk det går att bli. Har ingen feber nu iaf, bara lite förkyld och hostig, ser ingen anledning till att va hemma en dag till bara för det. Får sätta på mig lite mer kläder på jobbet bara, så kommer det gå skiit bra tror jag!
Nyss käkat mat, gjorde en jätte god korvgryta med potatis i. Fick ta det som fanns i kylskåpet, så här dagarna innan lön.
Får åka och storhandla i helgen, så jag kan fylla kyl och frys med massa mat osv.
Ingen shopping blir det denna månad heller, har handlat tok för mycket nu senaste. Och eftersom jag åker till Thailand den 13 december till 9 januari, så måste jag hålla hårt i pengarna.
Ska faktiskt klippa mig denna månaden hos Sara i GBG, då jag inte har klippt mig sen i juni så tyckte jag att det var dags nu. Och eftersom Carolina bor i Göteborg så åker jag på torsdagkväll dit, och så klipper jag mig på fredag och sedan åker jag hem på kvällen. Har ju ledig fredag nästa vecka, så då passade det jätte bra.

Denna helgen blir allt annat än lugn. På fredag jobb och sen på kvällen Sabbaton på nöjes, på lördag hoppas jag kunna hänga med Carolina och på kvällen är det hockey i LLA, FBK - AIK med Johanna, Tobbe osv. Söndagen jobbar jag 7-11.30 och sen direkt till Kil för konståkningsläger resten av eftermiddagen.
Tycker om att ha saker att göra på helgerna, och veckorna bara flyger iväg, det är liksom oktober nästa vecka , och inte alls många veckor kvar till Thailand. Himla skönt!!
Nu blire tvn och invänta Johanna som kommer förbi om en stund!

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0