ÄNTLIGEN!

Hej Hej hej!
Har helt totalt glömt bort bloggen, har varit sommar och semester. Har ju för övrigt varit en toppen sommar, med mycket sol, lediga dagar, jobb, utgångar osv osv.
Och nu kom hösten bara på ett ögonblick. Tycker faktiskt om hösten, när man får sätta alla mysiga koftor , halsdukar men framför allt MÖSSA! Och alla som känner mig vet ju att jag älskar mössar, har på mig dom jämt från typ nu september fram tills våren då jag verkligen måste ta av mig den.. hahaha! Men sån är jag :)

Just nu sitter jag hemma i min soffa, är sjuk. Förkyld, hostar och har haft feber, idag är första feberfria dagen. Blir nog hemma i morgon för säkerhetsskull, så jag inte blir sjuk igen direkt när jag kommer tillbaka till jobbet.
Och på fredag blir det Sabbaton, så hoppas jag blir frisk tills då !
Nee, nu ska jag fortsätta se på idol och mysa ner mig i soffan med täcket!

Kramar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0